Facility Management

Cégbemutató

Jelen korunk életviteli és társadalmi változásai számos új igényt és elvárást fogalmaztak meg a szolgáltató vállalatokkal szemben, melyek révén a gazdasági környezet kiélezett evolúciós platformmá vált. A rés ott keletkezett, hogy a szolgáltató vállalatok legmarkánsabb célja csak a profit növelése és az ehhez szükséges idő csökkentése.

Mi úgy gondoljuk, hogy ez a gazdasági magatartás nem követendő. Azt is gondoljuk, hogy minden partnernek jár a minőségi, megfizethető, flexibilis és egyedi igényekhez alkalmazkodó üzemeltetési szolgáltatás. Csakhogy a mi értelmezésünkben az üzemeltetést mindazon tevékenységek összességére értjük, amik meglévő és leendő partnereink mindennapi életét hivatottak megkönnyíteni az üzemeltetési szolgáltatások legszélesebb skálájával, hogy ügyfeleink az idejüket arra fordíthassák, ami valóban fontos.

Az a benyomásunk, hogy ügyfeleink nyitottak az új, emberközeli és emberközpontú irányvonalra, innovatív gondolkodásmódra és igénylik azt, hogy olyan megoldásokkal találkozzanak, melyeket eddig nem szoktak meg egy szolgáltató partnertől.

E gondolatmenet vezérelt minket, amikor 2013. decemberében, hosszú előkészítő tevékenység után megalapítottuk Társaságunkat, a HouseHold 4YOU Kft-t, egyben elköteleztük magunkat partnereink rugalmas és megoldáskereső kiszolgálása mellett, hogy olyan mindennapokba vezessük őket, ahol szinte észrevétlenül mennek végbe a professzionális kiszolgáló- és támogató szolgáltatások.

Tulajdonosi körünkben és vezetőink között olyan kollégák dolgoznak, akik sokéves hazai és nemzetközi tapasztalattal mind a Megrendelői, mind a Szolgáltatói oldalon álltak már tulajdonosi/vezetői szerepekben, így pontosan tudják, milyen hibákat kell elkerülni és milyen igények kell kielégíteni.

Tulajdonosaink jól prosperáló, profil azonos cégeket menedzselnek az Egyesült Államokban és Németországban, így partnereinknek lehetőségük nyílik megismerni azt a szemléletvilágot és üzleti felfogást, amivel ugyanaz a szolgáltató akár évtizedeken keresztül is a kölcsönös tiszteleten és eredményességen alapuló kiegyensúlyozott kapcsolatban áll Megrendelő partnerével.

Bízunk abban, hogy nemsokára Önt is elégedett partnereink között tudhatjuk és megismertethetjük azzal a világgal, ahol az üzemeltetési szolgáltatások a mindennapok észrevétlen és olajozottan működő részei lesznek.

Belényi György

ügyvezető igazgató

12 év

működés

ezalatt összesen több, mint

5.000.000 m2

terület FM szolgáltatása

FM szolgáltatás jelenleg is

600.000 m2

területen

a vezetők összes szolgáltatási tapasztalata több, mint

60 év

közel

2 Mrd HUF

árbevétel (2024)

közel

3 Mrd HUF

tervezett ártbevétel (2025)

közel

400 fő

saját alkalmazott

köztartozásmentes, jogkövető és átlátható működés (NAV megbízható adózó státusz 2017 óta)

Minőségpolitikánk

Partnereink elégedettségére, a hosszú távú kapcsolat kialakítására való törekvéseink érdekében az alábbiakban határozzuk meg általános minőség céljainkat.

Cégünk, a HouseHold FM 2013-ben jött létre. Fő tevékenységünk irodaházak, ipari létesítmények, bevásárló központok szakszerű üzemeltetése, amely magában foglalja az épületfelügyeletet, biztonsági- és protokolláris szolgáltatásokat, takarítást, kertészetet és karbantartási, illetve szakipari munkákat.

Társaságunk 200.000.000 Ft-ig terjedő felelősségbiztosítással rendelkezik az Allianz Hungária Biztosító Zrt-nél.

Társaságunk ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 és az ISO 45001:2018 környezetközpontú irányítási, munkahelyi egészségvédelem és biztonság irányítási rendszert alkalmaz.

Megrendelő partnereink

Legfontosabb számunkra Partnereink elégedettsége, ezért igényeiknek megfelelően dolgozzuk ki szolgáltatási rendszerünket, minden esetben figyelembe véve az egyéni megrendelői igényeket. Kiváló kapcsolatra törekszünk Megrendelőinkkel, melynek alapja kollégáink segítőkészsége és rugalmassága.

Munkatársaink

Társaságunk számára a legjobb munkatársi csapat felépítésén dolgozunk. A megfelelő munkakörülmények, eszközök, képzések, valamint erkölcsi és anyagi elismerések révén biztosítjuk számukra szakmai és egyéni fejlődésüket, ugyanakkor elvárjuk a precíz munkavégzést. Ők azok, akik a Megbízóinkkal személyesen találkoznak, így elvárjuk, hogy munkájuk során mindig időben érkezzenek, munkájukat az előírások maximális betartása mellett végezzék, udvarias és készséges magatartásukkal pozitív módon képviseljék Vállalatunkat.

Környezetünk, társadalmunk

Célunk, hogy korszerű és folyamatosan fejlesztett eszközparkunkkal, felhasznált anyagainkkal megfeleljünk a legszigorúbb környezetvédelmi szabványoknak és társadalmi felelősségvállalásunk keretében pedig támogassuk a hátrányos helyzetű, alacsony érdekérvényesítési képességű vagy megváltozott munkaképességű társadalmi csoportok felzárkózását, esélyegyenlőségét.

Etikai irányelveink

1. A vállalkozás belső eljárásainak átláthatósága

A lehetőségek függvényében a vállalatunknak arról kell gondoskodnia, hogy a belső szervezeti eljárások átláthatóak legyenek és minden részvevővel szemben különbség nélkül alkalmazzuk. Az illetékességi körükön belül a beosztottaknak és a vezetőknek is gondoskodni kell a belső eljárások átláthatóságáról, amelyekben a vállalkozás szintjén a felső vezetők megállapodtak.

2. Engedélyek, hozzájárulások

A lehetőségek függvényében a vállalatunknak arról kell gondoskodnia, hogy a belső szervezeti eljárások átláthatóak legyenek és minden részvevővel szemben különbség nélkül alkalmazzuk. Az illetékességi körükön belül a beosztottaknak és a vezetőknek is gondoskodni kell a belső eljárások átláthatóságáról, amelyekben a vállalkozás szintjén a felső vezetők megállapodtak.

3. A személyi állomány kiválasztása

A vállalatunk számára nagyon jelentős tényező a megfelelő munkatársak kiválasztása és munkába állítása. A felajánlott szolgáltatások minősége és értéke jelentősen függ az alkalmazottak minőségétől és képességétől. Az új munkatársakat az objektív feltételek alapelve szerint kell kiválasztani, amely lehetővé teszti a szakmai minőségük megítélését. Ugyancsak fontos – a szolgáltatásunk jellegéből fakadóan – a jelöltek erkölcsi értékrendjének a figyelembe vétele. A munkába állításkor biztosítanunk kell, hogy a munkatárs rendelkezzen minden olyan alapvető alkalmassági jeggyel, amelyek alapján számunkra, és kitűzött céljaink ismeretében jó szakember válhat belőle. Természetesen a magánszféra védelmét célzó előírásokat is be kell tartani.

4. Szakszerű ki- és továbbképzés

A vállalatunk nagy jelentőséget tulajdonít a szakképzésnek és folyamatos továbbképzésnek, mert csak így tartható fent a szolgáltatásunk színvonalának folyamatos növelése.

5. Munkafeltételek

Figyelemmel a magán-szolgáltatási szférában az emberi tényező kiemelkedő jelentőségére, a munkafeltételek központi szerepet játszanak ebben a szakágban a vállalatunk és az emberi hatékonyság fejlődése szempontjából. Elkötelezzük magunkat az összes törvényi és díjszabási rendelkezések szigorú betartása mellett, amelyek a munkafeltételekre vonatkoznak. A szakma vonzóbbá tétele, a fluktuáció csökkentése érdekében, és hogy az alkalmazottak jól érezzék magukat, fontosnak tartjuk a munkafeltételek meghatározását és javítását belső szervezeti és vállalkozás szintű tárgyalások révén.

6. A fizetés

A nagy értékű munkát annak megfelelően kell díjazni. Egy korrekt fizetési szint hozzájárul egyébként ahhoz is, hogy vonzó lesz a háztartási szolgáltatási szakágazat, továbbá ez jelzés lesz arra is, hogy a most még gyermekcipőben járó szakágazat „felnőtt” és megengedi az alkalmazottak munkájának elismerését. A megfelelő fizetések csökkentik a tisztességtelen verseny kockázatát, növelik a termelékenységet és garantálják a szolgáltatások magas minőségi szintjét.

7. Biztonság és egészségvédelem

A háztartási szolgáltatási szakágazat bizonyos területei jelentős szakmai kockázatokat rejtenek magukban. A vállalatunknak ezért alkalmaznia kell az egészségvédelemre és a munkavállalók jogi-, erkölcsi és vagyonbiztonságára vonatkozó előírásokat, hogy a szakmai kockázatoktól a lehető legnagyobb védelmet biztosítsa. Ezeket a szabványokat a társadalmi partnerek és az illetékes hatóságok rendszeresen vizsgálják felül, hogy biztosítani tudják a munkavállalók, partnerek és ügyfelek biztonságát, elégedettségét és komfortérzetét.

8. Esélyegyenlőség és a diszkrimináció tiltása

A vállalatunk elkötelezi magát egy demokratikus, nyílt és szolidáris társadalom felépítése mellett. Álláspontunk, hogy partnereink és dolgozóink minden szinten legyenek felelősségük tudatában és támogassák az esélyegyenlőséget, valamint a diszkrimináció bármilyen formája elleni fellépést. A háztartási szolgáltatási szakágazatnak a diszkrimináció hiánya elveit kell alkalmaznia és gondoskodni kell minden alkalmazott teljes integrációjáról a munkakörülményeibe, függetlenül etnikai, társadalmi származásától, bőrszínétől, nemétől, vallásától, politikai véleményétől, állampolgárságától, szexuális szokásaitól és minden más megkülönböztető jegyeitől.

9. A munka szervezése

A vállalatunk álláspontja, hogy törekedni kell egyrészt a munkahely biztonsága és a magánélet minősége között, másrészt a vevők és ügyfelek igényei közötti megfelelő egyensúlyra. A vállalkozás szintjén a részvevőknek a tárgyalások és fejlesztések során a munkavégzés modernizálását célzó megoldásokat kell keresniük, ezáltal egyrészt közelednek az ágazat technológiai fejlődéséhez és szakmaiságához, valamint a szolgáltatás minőségéhez és a vevők elégedettségéhez, másrészt javítják az alkalmazottak élet- és munkafeltételeit, a munkahelyek biztonságát és fejlődését. Ha a belső szervezeti egyeztetések során a munkaidő hosszáról, a túlórákról, éjszakai, vagy a hétvégi munkákról esik szó, akkor törekedni kell a munkavállalók szakmai és magánélete jobb megfelelőségére.

10. Kapcsolat a vevőkkel

A háztartási szolgáltatások számára a megbízások túl gyakran a legalacsonyabb áron történnek, tekintet nélkül a teljesítmény minőségére, a munkafeltételekre, az állomány kiképzési állapotára és a vállalkozás hírnevére. Ez tisztességtelen versenyhez, a szakmaiság hiányához, vagy illegális fogásokhoz vezethet, amelyet vállalatunk konzekvensen elítél. A szakmai fórumok és szervezetek feladata, hogy meggyőzzék a köz- és magánügyfeleket, hogy a szolgáltatót a legjobb ár-teljesítmény viszonyok alapelvei alapján válasszák ki.

11. Kapcsolat a hatóságokkal

Vállalatunknak a munkája során be kell tartania a nemzeti hatóságokkal, különösen az adó- és munkaügyi hatósággal, illetve a rendőrséggel meglévő együttműködésre vonatkozó előírásokat és eljárási módokat. Mindenki illetékessége szigorú tiszteletben tartásával a vállalatnak és alkalmazottainak jó kapcsolatok kell kialakítani ezen hatóságokkal, és törekedni kell egy nyílt, teljesen legitim működési modellt maga mögött tudó, építő jellegű együttműködésre. Ehhez az is tartozik, hogy a vállalatunk a munkatársait felvilágosítsa erről az együttműködésről, a szükséges információkról.

HouseHold 4YOU Kft.

Érdeklődés