Jelen korunk életviteli és társadalmi változásai számos új igényt és elvárást fogalmaztak meg a szolgáltató vállalatokkal szemben, melyek révén a gazdasági környezet kiélezett evolúciós platformmá vált. A rés ott keletkezett, hogy a szolgáltató vállalatok legmarkánsabb célja csak a profit növelése és az ehhez szükséges idő csökkentése.
Mi úgy gondoljuk, hogy ez a gazdasági magatartás nem követendő. Azt is gondoljuk, hogy minden partnernek jár a minőségi, megfizethető, flexibilis és egyedi igényekhez alkalmazkodó üzemeltetési szolgáltatás. Csakhogy a mi értelmezésünkben az üzemeltetést mindazon tevékenységek összességére értjük, amik meglévő és leendő partnereink mindennapi életét hivatottak megkönnyíteni az üzemeltetési szolgáltatások legszélesebb skálájával, hogy ügyfeleink az idejüket arra fordíthassák, ami valóban fontos.
Az a benyomásunk, hogy ügyfeleink nyitottak az új, emberközeli és emberközpontú irányvonalra, innovatív gondolkodásmódra és igénylik azt, hogy olyan megoldásokkal találkozzanak, melyeket eddig nem szoktak meg egy szolgáltató partnertől.
E gondolatmenet vezérelt minket, amikor 2013. decemberében, hosszú előkészítő tevékenység után megalapítottuk Társaságunkat, a HouseHold 4YOU Kft-t, egyben elköteleztük magunkat partnereink rugalmas és megoldáskereső kiszolgálása mellett, hogy olyan mindennapokba vezessük őket, ahol szinte észrevétlenül mennek végbe a professzionális kiszolgáló- és támogató szolgáltatások.
Tulajdonosi körünkben és vezetőink között olyan kollégák dolgoznak, akik sokéves hazai és nemzetközi tapasztalattal mind a Megrendelői, mind a Szolgáltatói oldalon álltak már tulajdonosi/vezetői szerepekben, így pontosan tudják, milyen hibákat kell elkerülni és milyen igények kell kielégíteni.
Tulajdonosaink jól prosperáló, profil azonos cégeket menedzselnek az Egyesült Államokban és Németországban, így partnereinknek lehetőségük nyílik megismerni azt a szemléletvilágot és üzleti felfogást, amivel ugyanaz a szolgáltató akár évtizedeken keresztül is a kölcsönös tiszteleten és eredményességen alapuló kiegyensúlyozott kapcsolatban áll Megrendelő partnerével.
Bízunk abban, hogy nemsokára Önt is elégedett partnereink között tudhatjuk és megismertethetjük azzal a világgal, ahol az üzemeltetési szolgáltatások a mindennapok észrevétlen és olajozottan működő részei lesznek.
ügyvezető igazgató
Cégünk, a HouseHold FM 2013-ben jött létre. Fő tevékenységünk irodaházak, ipari létesítmények, bevásárló központok szakszerű üzemeltetése, amely magában foglalja az épületfelügyeletet, biztonsági- és protokolláris szolgáltatásokat, takarítást, kertészetet és karbantartási, illetve szakipari munkákat.
Társaságunk 200.000.000 Ft-ig terjedő felelősségbiztosítással rendelkezik az Allianz Hungária Biztosító Zrt-nél.
Társaságunk ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 és az ISO 45001:2018 környezetközpontú irányítási, munkahelyi egészségvédelem és biztonság irányítási rendszert alkalmaz.
Legfontosabb számunkra Partnereink elégedettsége, ezért igényeiknek megfelelően dolgozzuk ki szolgáltatási rendszerünket, minden esetben figyelembe véve az egyéni megrendelői igényeket. Kiváló kapcsolatra törekszünk Megrendelőinkkel, melynek alapja kollégáink segítőkészsége és rugalmassága.
A lehetőségek függvényében a vállalatunknak arról kell gondoskodnia, hogy a belső szervezeti eljárások átláthatóak legyenek és minden részvevővel szemben különbség nélkül alkalmazzuk. Az illetékességi körükön belül a beosztottaknak és a vezetőknek is gondoskodni kell a belső eljárások átláthatóságáról, amelyekben a vállalkozás szintjén a felső vezetők megállapodtak.
A lehetőségek függvényében a vállalatunknak arról kell gondoskodnia, hogy a belső szervezeti eljárások átláthatóak legyenek és minden részvevővel szemben különbség nélkül alkalmazzuk. Az illetékességi körükön belül a beosztottaknak és a vezetőknek is gondoskodni kell a belső eljárások átláthatóságáról, amelyekben a vállalkozás szintjén a felső vezetők megállapodtak.
A vállalatunk számára nagyon jelentős tényező a megfelelő munkatársak kiválasztása és munkába állítása. A felajánlott szolgáltatások minősége és értéke jelentősen függ az alkalmazottak minőségétől és képességétől. Az új munkatársakat az objektív feltételek alapelve szerint kell kiválasztani, amely lehetővé teszti a szakmai minőségük megítélését. Ugyancsak fontos – a szolgáltatásunk jellegéből fakadóan – a jelöltek erkölcsi értékrendjének a figyelembe vétele. A munkába állításkor biztosítanunk kell, hogy a munkatárs rendelkezzen minden olyan alapvető alkalmassági jeggyel, amelyek alapján számunkra, és kitűzött céljaink ismeretében jó szakember válhat belőle. Természetesen a magánszféra védelmét célzó előírásokat is be kell tartani.
Szolgáltatásaink